Britská komedie natočená v paradokumentárním stylu zaznamenává hektické a místy poněkud kuriózní přípravy tří mladých párů, které bojují o titul „nejoriginálnější svatba roku“, udělovaný časopisem Confetti.
Britská komedie natočená v paradokumentárním stylu zaznamenává hektické a místy poněkud kuriózní přípravy tří mladých párů, které bojují za pomoci profesionálních svatebních agentů o titul nejoriginálnější svatba roku, udělovaný časopisem Confetti. Staromódní romantici Matt a Samantha chystají svatbu ve stylu hollywoodského muzikálu, tenisoví nadšenci Josef a Isabelle si v žádném případě nepřipouštějí prohru a naturisti Michael a Joanna chtějí světu dokázat, že na nahotě není nic špatného. Který pár si nakonec odnese cenu? Režisérka Debbie Isittová se inspirovala svatebními přípravami své vlastní sestry a přípravě filmu věnovala téměř dva roky. Film se natáčel bez scénáře a celý je dílem improvizace. „Požádala jsem herce, aby se vžili do svých rolí a během následujících dvou měsíců skutečně plánovali svatbu. Já jsem je pozorovala a snažila jsem se co nejméně zasahovat,“ říká Isittová. „Pokud mi situace přišly realistické a upřímné, byla jsem spokojená.“