Rušné hypermoderní velkoměsto a snová atmosféra přímořského parku s obrovskými skulpturami jsou kulisou podobenství o nemožnosti zrušit ničivé důsledky plynutí času. Kim Ki-duk zde předvádí své umění konstruovat fantaskní zápletky, jež diváka vybízejí k meditaci, a koncipovat záběry jako obrazy rafinovaných estetických kvalit.
Dívka Seh-hee a mladík Ji-woo jsou milenci a mohli by se těšit z daru vzájemné lásky. Dívka však začne být přímo posedlá úzkostí z toho, jakou destrukci jejich vášně způsobí plynutí času. Je stále více přesvědčena, že její denně viděná tvář partnera znudí, místo citu nastoupí únava a Ji-woo bude hledat jinou ženu. Aby předešla odumírání jejich vztahu, rozhodne se Seh-hee pro plastickou operaci, aby ona sama byla pro něho tou „novou ženou“. Ještě před zákrokem beze slova vysvětlení zmizí a nešťastný Ji-woo po ní bezvýsledně pátrá. Potkává jiné dívky, všechny však odmítá, až propadne kouzlu jedné z nich, která mu stále záhadně uniká. Ji-woo postupně přichází na kloub jejímu tajemství a odhodlá se k radikálnímu rozhodnutí. Dějová konstrukce odkazuje v tomto filmu k úvaze o tom, že pokus vyhnout se zákonitostem života vede ke ztrátě identity.