Intimní pohled do zákulisí současného internetového byznysu sleduje dobrodružství dvou kamarádů z dětství Kaleila Isazy Tuzmana a Toma Hermana, kteří stvořili govWorks.com, úspěšné internetové stránky, jež umožnily občanům komunikovat s jejich místními zastupiteli. Klasický příběh o přátelství a hodnotách z úsvitu internetového věku.
Intimní pohled do zákulisí současného internetového byznysu sleduje dobrodružství dvou kamarádů z dětství, Kaleila Isazy Tuzmana a Toma Hermana, kteří stvořili govWorks.com, úspěšné internetové stránky, jež umožnily občanům komunikovat s jejich místními zastupiteli. Během roku tito dva mladí podnikatelé získali 60 milionů dolarů, najali stovky zaměstnanců a seznámili se s prezidentem Clintonem. Brzy ovšem začala prověřovat sílu jejich firmy burza, začali se potýkat s technickými problémy, byli donuceni bojovat s napodobovateli a museli zápasit o přežití v nepřehledných vodách světového kapitálu. Nic z toho je ovšem nepřipravilo na to nejhorší: na jejich vlastní roztržku ohledně vedení firmy, na konflikt, který ohrozil nejen jejich podnikání, ale také jejich celoživotní vztah. Klasický příběh o přátelství a hodnotách z úsvitu internetového věku. D. A. Pennebaker je pod filmem podepsán pouze jako producent, ale i tady je patrný jeho styl: být celou dobu s kamerou neviditelným účastníkem dění.