Děj vítězného filmu letošního Sundance se odehrává v mexické komunitě současného Los Angeles. Dospívající Magdalena náhle otěhotní a odchází z domova. Ve společné domácnosti s jiným outsiderem rodiny, dospívajícím Carlosem, čelí prvním existenčním problémům svého života.
Děj vítězného filmu letošního festivalu v Sundance se odehrává v mexické komunitě současného Los Angeles. Magdalena žije přípravami na oslavu svých patnáctých narozenin, události, které je mezi Mexičany přikládána velká důležitost. Jednoho dne však zjišťuje, že následkem neopatrnosti při prvních milostných hrátkách otěhotněla, a hněv hluboce věřícího otce ji vyhání z domu. Magdalena odchází k prastrýčkovi Tomasovi, kde ve společné domácnosti s jiným outsiderem rodiny, dospívajícím Carlosem, čelí prvním existenčním problémům svého života. Konfrontujíce rasové, třídní a sexuální předsudky, vzdávají režiséři hold žánru tzv. „kuchyňského dramatu“ („kitchen sink“ drama), jenž na přelomu 50. a 60. let minulého století vládl britskému divadlu a filmu. Působivost neokázale dojemného snímku pramení z neotřesitelné víry jeho tvůrců v poezii všednodenních okamžiků.