I skinheadi mají svou historii. Do jedné z jejích etap – píše se rok 1983 – je vsazen prázdninový příběh dvanáctiletého Shauna, kterému setkání se skupinou skinheadů umožní během prázdnin předčasně vyzrát... Film jednoho z nejvýznamnějších britských režisérů, uvedený letos na MFF v Berlíně a oceněný BIFA jako nejlepší film roku 2006.