Excentrické herectví, rychlý střih, stoptriky, postavy snímané v mírném podhledu na pozadí šikmého horizontu, to jsou prostředky, jimiž nás známý nezávislý tvůrce Hal Hartley vtahuje do dramatického, mysteriózního a také trochu parodicky pojatého špionážního příběhu zabydleného krásnými ženami, agenty CIA, falešnými pikolíky a záhadnými Araby.
Příběh atraktivní Fay, matky čtrnáctiletého syna a ženy Henryho, který je už sedm let nezvěstný, volně navazuje na film Henry Fool (Karlovy Vary 1998). Tam byla Fay znuděnou sestrou Simona, jenž teď už řadu let sedí ve vězení za to, že Henrymu pomohl při útěku před spravedlností. Není jasné, co všechno má Henry na svědomí, možná, že vůbec nic, a možná, že je zapleten do dalekosáhlé mezinárodní špionáže a má kompromitující informace o činnosti vlád řady mocností. Fay, kontaktovaná CIA, je pověřena získáním šifrovaných deníků svého muže a při horečném pátrání v New Yorku, Paříži a Istanbulu se zaplétá do bizarních a nebezpečných situací s neméně bizarními lidmi, připomínajícími spíše nehmotné bytosti z fantaskního snu. Film je průsečíkem důmyslné a ostentativní hry s žánry, zejména se schématy politického thrilleru, lynchovsky přízračné atmosféry a existenciálně laděných úvah o vratkosti veškerých jistot.