Razantní Vzdálenost Iñakiho Dorronsora je nejnovější z náhlého přívalu bojovně laděných filmů španělské provenience a slouží jako další důkaz toho, že na Pyrenejském poloostrově se může urodit dobrý thriller. Vybroušený kousek v tradici film noir, který nabídne všechna příslušná vzrušení… Miguel Ángel Silvestre, který se na svou roli denně připravoval šestihodinovým posilováním, je ideálním představitelem mladého muže v sevření sil, jimž sám nerozumí. José Coronado hraje vnitřně rozháranou postavu, jejíž duševní konflikty se navenek projevují ohavnou násilností. To všechno a mnoho dalšího dokáže Coronado vyjádřit svým důkladným a pronikavým herectvím.