Ve fikčních světech současného německého umělce Johna Bocka nechybí potřeštěnost a infantilní fantazie. „Kouzelník-bavič, šílený vědec i loutkář zároveň,“ napsali o něm v New York Times. Tři filmy (Meechfieber, Zezziminnegesang, Děcko s rukolou) jsou prvním uvedením Bockových děl v ČR.
John Bock je znám především díky svým spektakulárním, groteskním akcím, ve kterých se jedinečně prostupují divadlo, přednášky, video, instalace a sochy. V poslední době se video v jeho díle osamostatnilo. Od raných krátkých snímků s bleskovou montáží se Bock posunul k delším hraným filmům. Využívá „skutečné“ herce a výpravu, do níž proniká fikce jeho fantazijních světů. Meechfieber se odehrává na severoněmecké farmě, kde Bock vyrůstal: obsadil do snímku profesionální herce. Děcko s rukolou těsně propojuje dětskou hravost a magický obřad voodoo: patří ke snímkům, které mohou šokovat detailním snímáním bezcitnosti. Zezziminnegesang, další film s volně pojatým vyprávěním, ukazuje muže, který žije s duchem jménem Zlatý muž a s mumifikovaným kostlivcem. Bock bývá občas nezávazně přirovnáván k Matthewovi Barneymu, jehož retrospektivu uvedl MFF KV vloni.