Mladá prostitutka Sita si najde levný, neútulný podnájem v podkroví malého fotografického ateliéru. Mezi dvěma životními ztroskotanci – mladou ženou a uzavřeným, stárnoucím fotografem – začne vznikat křehké pouto díky prchavě tajemnému světu fotografických obrazů. Mají šanci společně uniknout traumatizující minulosti a brutálně nelítostné přítomnosti?
Pětadvacetiletá Sita si vydělává jako prostitutka v karaoke baru. Ani to však nestačí, aby finančně podporovala nemocnou matku, která se jí na venkově stará o dcerku, a zároveň splatila dluh surovému pasákovi Surosovi. Mladá žena si z nouze najde levný a neútulný podnájem v podkrovní místnosti nad fotografickým ateliérem. Jeho majitel, nemluvný, uzavřený stárnoucí fotograf Johan, se stále zřetelněji začíná prosazovat v jejím životě – ovšem docela jinak než muži, které doposud znala. Žena se rozhodne začít znovu. Když se dozví, že nemocnému fotografovi zbývá už jen pár měsíců života, chce mu splnit jeho poslední přání. Zjistí, že tři fotografie, o jejichž vytvoření Johan usiluje, se dotýkají tragické a temné minulosti muže, jenž mimoděk změnil její existenci. Intimní příběh vypráví o vztahu dvou traumatizovaných ztroskotanců, kteří k sobě nečekaně nacházejí cestu díky křehkému a unikavému světu fotografických obrazů.