Hlavní představitelkou televizního snímku, který získal Skleněného medvěda na Berlinale a další ocenění na mezinárodních filmových festivalech (Montreal, Toronto), je dvanáctiletá Merel. Všestranně talentovaná dívka se dobře učí, baví ji číst Dahla i Tolstého, hezky zpívá, je šikovná na sport, a navíc se dokáže láskyplně postarat o svého tělesně postiženého bratříčka Kaspera, který je upoután na invalidní vozík. Bez zřejmé příčiny se však snad až příliš ctižádostivá Merel stane terčem systematické šikany ze strany spolužáků z prestižní školy, kteří ji napadají verbálně i fyzicky. S přibývajícími útoky se osamělá dívka začne vůči svému okolí zatvrzovat… Emotivní drama, které empaticky vykresluje zmatené citové pochody zranitelné dívky, bloudící kdesi mezi dětstvím a dospělostí, zaujme ojediněle autentickým výkonem herecké debutantky Elske Rotteveelové.