Ve svém osmém filmu jihokorejský autor Hong Sang-soo opět pojednává o frustracích, chtíči a sebereflexi příslušníků moderní dospělé generace, ale opustil svůj typický vyprávěcí systém dublování událostí. Namísto něj volnou deníkově epizodickou strukturou sleduje osudy vykořeněného Korejce v Paříži.
Ačkoli film pojednává o korejském malíři, který utekl před zákonem do Paříže, nedává režisér Hong Sang-soo divákům nic z toho, co by premisa mohla slibovat. Jeho obraz proslulé metropole se omezuje na obyčejné uličky a cíleně vynechává líbivé dominanty města. Ani příběh hlavního hrdiny neobsahuje vypjaté momenty a existenciální rozpravy rozervaných umělců. Jak je pro světoznámého jihokorejského filmaře typické, zaměřuje v minimalisticky pojatých scénách pohled kamery na jakoby každodenní, bezvýznamné epizody ze života postav. Striktně konstruovaný, až matematicky precizní systém vyprávění, příznačný pro autorovy předchozí filmy, zde nahrazuje zdánlivě volnější struktura deníkových záznamů. I přes všechny formální změny, patrné také ve způsobu snímání, zůstává režisér věrný svému zaměření na reflexi frustrací a chtíče v partnerských svazcích moderní dospělé generace.