Originální kubistický portrét jedné z kulturních ikon dvacátého století Boba Dylana. Pod vedením režiséra Todda Haynese, který roli Dylanovy postavy svěřil hned šestici různých herců (mj. Heathu Ledgerovi, Christianu Baleovi a Cate Blanchettové), vznikla podmanivá úvaha o tom, co určuje identitu jednoho lidského života. Film získal Zvláštní cenu poroty na MFF v Benátkách 2007.
Bob Dylan je bezpochyby jedním z nejvlivnějších umělců současnosti. Nejde jen o to, že jeho písně vyhledávají posluchači několika generací; mnozí z nich mají sklon v jejich světle interpretovat svět, který je obklopuje, i vlastní osud. Zároveň jen málokdo prošel během svého života tolika obraty a proměnami jako tento zpěvák, který se vždy ze všech sil snažil zakrýt, která z masek, jež neustále střídá, prozrazuje jeho pravou tvář. Když se Todd Haynes odhodlal převést svou celoživotní fascinaci Dylanovým příběhem na plátno, rozhodl se pro mimořádně riskantní řešení a ztvárnění Dylanovy postavy svěřil hned šesti různým hercům. Výsledek však předčil očekávání a Haynesův kubistický portrét jedné z kulturních ikon dvacátého století, v němž na sebe zpěvákovu podobu berou Heath Ledger, Christian Bale nebo Cate Blanchettová, přerostl v podmanivou úvahu o tom, co určuje identitu jednoho lidského života.