Profesionální tanečník Pierre musí kvůli hrozbě smrtelné choroby změnit svůj pohled na svět. Na své nejbližší i na lidi, které dosud jen lhostejně míjel v ulicích, se začne dívat jinýma očima… Portrétní mozaiku o obyvatelích magické metropole nad Seinou natočil s hvězdným obsazením úspěšný režisér komedie Erasmus a spol.
Život profesionálního tanečníka Pierra změní zjištění, že trpí těžkou srdeční chorobou a zachránit ho může jen transplantace. Hrozba smrti radikálně proměňuje jeho pohled na svět – především na lidi, které ve svém životě dosud jen sebestředně míjel... Patří mezi ně Pierrova sestra Élise, sociální pracovnice pečující sama o své tři děti, bezstarostné sestry pracující v oblasti módy, bezdomovec, prodavači zeleniny, historik specializující se na Paříž či ilegální přistěhovalec z Kamerunu… Nikdo z nich není výjimečný, každý však s nasazením prožívá svůj jedinečný život, plný naděje a touhy. Jednotícím prvkem příběhové mozaiky skládané napříč rozmanitými osudy, povahami a sociálními třídami se stává solidarita, jež se rodí mimoděk, během náhodných setkání osamělých, uzavřených lidí. „Paříž vypadá na plánu metra jako síť křižovatek... Aby bylo možné udělat její portrét, musíte využít všechny směry, nestačí jedna linie,“ podotýká o svém novém díle úspěšný režisér Cédric Klapisch.