Obtloustlý chlapík s psíkem běží přes hory za milovanou buclatou dívčinou, kterou doprovází ovečka. Oba horaly ale odděluje tajemná tenká stěna. Ve snaze neprostupnou zábranu překonat se muž ocitá v bizarním světě dvourozměrných lidí, zvířat i objektů… Surreální animovanou hříčku lze chápat jako svéráznou reakci na literární „math-fiction“ anglického pedagoga Edwina A. Abbotta Plochosvět (1884).