Tato prvotina scenáristy a režiséra Vassilise Douvlise si zaslouží pozornost. Dlouhodobá antipatie Řeků vůči albánským přistěhovalcům se tady stává významnou součástí komorního dramatu soustředěného na mladého pohledného Albánce, jehož zaměstná řecký manželský pár. Film jasně čerpá inspiraci z vícekrát zfilmovaného románu Pošťák vždy zvoní dvakrát, ale zároveň znamená něco mnohem víc než jen historku o manželské nevěře.
Pozoruhodný debut scenáristy a režiséra Vassilise Douvlise, komorní drama soustředěné na pohledného mladého Albánce, kterého zaměstná jeden řecký manželský pár. Dílo zřetelně čerpá inspiraci z několikrát zfilmovaného románu Pošťák vždy zvoní dvakrát, ale zároveň je i čímsi více než jen historkou o nevěře. Ze začátku se film zaměřuje na Iliase (Arto Apartian), vracejícího se domů do centrálního Řecka se svou ženou Eleni (Maria Skoula), jež je mladší než on. Poté, co Ilias zaměstná Petra (Artur Luzi), nelegálně pobývajícího v zemi, a Eleni, stále ještě velmi atraktivní žena, najde ve své věčné osamělosti v Petrovi spřízněnou duši, změní se perspektiva a na vývoj situace začne být pohlíženo Eleninýma očima. Jejich nesmělý vztah, který se postupně prohlubuje, provázen přísným pohledem panovačného manžela, je citlivě vylíčen a stejně tak i zahrán.