Malý chlapec sleduje svoji sestru, která se vydala na pole za svým klukem. Ztraceni ve zvláštním světě kukuřičného pole zažijí strach i lásku a zjistí mnohé nejen sami o sobě, ale i o svém vztahu bratra a sestry.