Dvě mladistvé blondýny se afektovaně baví, partička mladíků vzájemně sexuálně experimentuje, mladá učitelka se snaží řešit školní šikanu a skupinu cestujících vězní řidič autobusu. Autor se zvláštním smyslem pro humor spojeným s nevšedním pozorovacím talentem vypráví o stádnosti a překračování tabu.
Dvě mladistvé blondýny se afektovaně baví, fotografují a opíjejí, partička mladíků vzájemně sexuálně experimentuje, mladá učitelka se snaží řešit školní šikanu žáka učitelem a skupinu cestujících uvězní řidič autobusu. Ve filmu V moci davu se proplétá několik paralelně vyprávěných dějových linek, které spojuje jen téma stádnosti a chuti či vůle překračovat tabu. Hrdinové se v davu často chovají poněkud stupidně a nepochopitelně, aby neztratili tvář, nedobrovolně vstupují do komplikovaných situací. To reflektuje i originální práce s kamerou, která často zabírá zdánlivě zcela indiferentní situace, netradiční úhly či rakurzy. Osobitý smysl pro humor spojený s nevšedním pozorovacím talentem pro zvláštnosti obyčejné mezilidské komunikace činí ze snímku V moci davu jeden z nejoriginálnějších filmů canneské sekce Un certain regard, kde byl letos uveden.