Poté, co v severoirském konfliktu padl za oběť jeho otec, snaží se matka mladého Colina uchránit před podobným nebezpečím. Přílišná izolace ale neplodí nic dobrého. Bude mladík nucen volit mezi svými pohnutkami a úctou k rodině? Syrové drama vychází z vlastní divadelní hry debutujícího režiséra Macdary Vallelyho.
Přestože je nenápadná obytná čtvrť severoirského města zdánlivě nudným místem k životu, konflikt mezi Irskou republikánskou armádou a loajalisty z ní činí specifické prostředí formované vlastními pravidly i trvalým pocitem nebezpečí. Colin, jehož otce stál tento spor život, se poflakuje s partou, která se baví krádežemi aut a zběsilými nočními projížďkami v nich. Když je zatčen a namísto trestu dostane nabídku ke spolupráci s policií, dají se očekávat dramatičtější problémy. Je jen otázkou času, kdy bude dospívající mladík, navíc pronásledovaný pocitem zrady na mrtvém otci, odhalen místní buňkou IRA coby informátor. Snímek je pevně zakotven v unikátním prostředí, zároveň ho ale zdobí univerzální emocionální dopad. Fatalistický nádech, autentické dialogy, rozvážné režijní vedení umožňující rezonanci scén v divákovi, ale i typologie postav ubíjených jejich sociální situací připomenou dramata britského režiséra Mikea Leigha.