Burt a Verona spolu dlouho žili svobodně, ale teď čekají dítě a musejí najít vhodné místo, kde by mohli zahájit společný rodinný život. Než se očekávaný potomek přihlásí o slovo, čeká je ještě dlouhá cesta k nalezení životní rovnováhy. Tvůrce oscarového dramatu Americká krása Sam Mendes dokazuje svěží vztahovou komedií pověst režisérského chameleona, který střídá žánry a neztrácí autorskou identitu.
Burt a Verona patří mezi stabilní partnerské páry. Teď mají na krku třicítku a čekají spolu dítě. Najednou ale zjišťují, že „to nejhorší" je teprve čeká. Musejí se vypořádat s představami rodičů, příbuzných a přátel – a hlavně najít vhodné místo, kde by mohli zakotvit a zahájit společný rodinný život. Než se očekávaný potomek přihlásí o slovo, čeká je ještě dlouhá cesta k nalezení životní rovnováhy. Tvůrce oscarového dramatu Americká krása (1999) Sam Mendes znovu dokazuje pověst režisérského chameleona, který střídá žánry a neztrácí autorskou identitu. Po vypjatě temném psychologickém příběhu Nouzový východ (2008) se poprvé přihlásil k odlehčenému žánru komedie. Ten ovšem pojal ve specificky civilním duchu. Snímek je jedním z prvních studiových projektů realizovaných v tzv. zelené linii. V rámci snížení množství odpadu vyprodukovaného štábem se během natáčení využívaly především recyklovatelné materiály.