Složitým příběhem o vášnivé lásce, smrti, žalu, žárlivosti, zradě, potřebě ovládat, ale i o výčitkách svědomí, natočeným jako melodrama s příchutí filmu noir, ale také s prvky groteskna a ironie, se Pedro Almodóvar vrací k tématům a motivům svých starších kultovních filmů i ke svým oblíbeným herečkám v čele s Penélope Cruzovou.
Jmenoval se Mateo Blanco a byl režisérem. Poté, co ho tragická nehoda připravila o zrak a o milovanou ženu, užívá jen svého pseudonymu Harry Caine a stal se z něj spisovatel. Jeho agentka Judith se o něj oddaně stará a její syn Diego mu pomáhá jako asistent. Lena pracuje jako sekretářka mocného obchodníka Ernesta Martela, jemuž je zavázána za pomoc jejímu nemocnému otci. Ernesto má syna, který touží stát se režisérem. Nabídne Harrymu scénář, ale je odmítnut. To jsou postavy, které Pedro Almodóvar uvádí na scénu v první části svého nového filmu. V centru jeho složitého příběhu o několika časových vrstvách stojí Lena, jež si přeje uniknout z Martelovy moci a stát se herečkou. Jenomže právě jen on je s to financovat film… Nové melodrama Pedra Almodóvara o vášnivé lásce, smrti, žalu, žárlivosti, zradě, potřebě ovládat, ale i o výčitkách svědomí má příchuť stylu film noir, nechybí v něm však prvky groteskna, humor, a hlavně odkazy na starší kultovní filmy tvůrce. Lenu ztělesnila okouzlující Penélope Cruzová, ale setkáme se tu i s dalšími oblíbenými představiteli z Almodóvarových filmů.