Digitálně zrestaurovaný slavný muzikál, oceněný Oscarem za nejlepší hudbu, vypráví o půvabné sboristce Rusty (Rita Hayworthová) a její strmé kariéře z brooklynského kabaretu Dannyho McGuira (Gene Kelly) přes titulní stranu časopisu Vanity až na Broadway.
Na rusovlasou kabaretní sboristku Rusty Parkerovou (Rita Hayworthová) se jednoho dne usměje štěstí v podobě vítězství v konkurzu na dívku titulní strany časopisu Vanity. Díky všemocným médiím a okouzleným mogulům showbyznysu se Rusty přes noc stane hvězdou na Broadwayi. Za Brooklynským mostem ovšem nechává zlomené srdce majitele své domovské scény Dannyho McGuira (Gene Kelly). Výchozím materiálem pro restaurování slavného muzikálu, který získal Oscara za nejlepší hudbu, byl originální tříbarevný negativ vyvinutý společností Technicolor. Pro digitální restaurování Vidorova filmu se společnost Sony Columbia rozhodla i z důvodu mnohem přesnějšího zaznamenání každé z barev, než umožňoval tradiční fotochemický proces. Po úplném digitálním vyčištění včetně odstranění škrábanců či poškozených políček byl vyroben nový 35mm negativ a z něj vyvolána filmová kopie.