Už od začátku filmu je zřejmé, že pro Matku je právě narozená Dcera nevítaným břemenem a tak to zůstane pořád. Až jednoho dne, když už je pozdě, si Matka uvědomí, že nezničila život jen sobě, ale i Dceři. Vasilij Sigarev je přes své mládí úspěšným autorem 18 divadelních her, z nichž Plastelinu uvedl u nás před pěti lety DISK. Jeho filmový debut, natočený podle vlastní hry, prozrazuje, že Sigarev umí suverénně uplatnit svůj osobitý rukopis ve filmu stejně jako na divadle. Vlček nedávno zvítězil v soutěži ruských filmů Kinotavr v Soči.