V prosinci l988 zahynuly v arménském městě Gyumri při zemětřesení tisíce lidí, z nichž byla více než třetina dětí - truchlící rodiče na to reagovali tím, že začali dávat nově narozeným dětem jména po zemřelých sourozencích. Uznávaná režisérka (Starověrci, Svěcení jara) natáčela svůj dokument o životě po katastrofě po dobu tří let.