Scenárista a režisér Alan Rudolph obohacuje žánr detektivek drsné školy o ironický romantismus. Tom Berenger hraje málomluvného soukromého detektiva na stopě nepravého muže. Milostný život dalších postav hvězdně obsazeného snímku mezitím prochází složitými a nečekanými zvraty.
V Rudolphových nejosobnějších filmech hledají postavy lásku v celé její prchavé a iluzorní kráse, neúnavně se pokoušejí změnit svůj milostný život a vrhají se do stále nových, často nerozumných vztahů. Snímek Hledá se láska (Love at Large) je Rudolphovou nejdůslednější variací na toto téma, jejímuž kouzlu podlehl i autorův přítel, spisovatel Tom Robbins. V úvodní titulkové sekvenci Leonard Cohen zastřeným hlasem zpívá, že na lásku není lék, a režisér přistupuje k žánru detektivek drsné školy s nevyléčitelným romantickým nadhledem. Tom Berenger hraje málomluvného soukromého detektiva Harryho Dobbse, sužovaného osobními i finančními problémy. Věci se dávají do pohybu, když jej zpěvačka z nočního klubu slečna Dolanová (Anne Archerová) pověří úkolem sledovat jejího tajemného milence a zjistit, zda je ženatý. Popletený Harry sleduje nepravého muže (Ted Levine), který nejenže je ženatý, ale má rodiny rovnou dvě. Navíc záhy zjistí, že je sám sledován energickou Stellou (Elizabeth Perkinsová), začínající soukromou vyšetřovatelkou ve službách jeho žárlivé přítelkyně Doris (v podání performerky Ann Magnusonové). Rudolph se však spíše než na zápletku soustředí na budování nálady a s pomocí kostýmů ve stylu 40. let a smyslné hudby Marka Ishama vytváří nejednoznačnou atmosféru, evokující okouzlující svět šestákových detektivních románů. V dalších rolích Kate Capshawová, Kevin J. O’Connor a Neil Young.