Zosia, šťastná manželka Kuby, se po oslavách čtyřicetin na prahu milénia ocitne v roce 1987. Jen proto, že chtěla omládnout. Aby si vrátila dnešní realitu, musí zapudit prvního manžela Darka, porodit dcerku a zopakovat strastiplnou cestu od zamilovanosti do ideálního Kuby až po jejich pohádkové soužití.
Úspěšná podnikatelka Zosia slaví na prahu nového tisíciletí čtyřicetiny s vysněným partnerem, scenáristou Kubou, a dcerou z prvního manželství Florkou. Netuší, že bláhové přání omládnout o patnáct let se jí splní… Ráno se probudí po boku exmanžela Darka, v bezčasí roku 1987, s vědomím, že ideální Kuba kdesi existuje a ona ho musí potkat a získat. Aby vrátila stav budoucí blaženosti, musí si ale pořídit dcerku a zapudit přízemního manžela. Především si však musí zopakovat minulost a znovu se přebrodit ubohostí někdejších poměrů. Úkol jí komplikuje znalost budoucnosti, ví totiž, jak politický zvrat ovlivní osudy přátel, ale současně zažije setkání s dávno mrtvou babičkou, která jediná věří v naplnění jejího snu o Kubovi... Režisér si efektně pohrává s rekvizitami obou časových rovin, s fantaskností i s otázkou o váze trojského koně, kterou v pohádkovém happy endu zvídavé Florce spolehlivě zodpoví ideální Kuba.