Osamocený Mario žije chovem kohoutů, které cvičí k boji. Jednoho dne potká postarší Julii, jež je ponořena do svého náboženství a svých ztrát... Příběh dvou samotářů, ztracených ve svém zmatku. O osudovém střetu dvou málomluvných a věkem nerovných bytostí, které podlehnou svým instinktům.
Mario chová a cvičí kohouty k boji, je uvyklý samotě a rytmu, který určují příležitostné zemědělské práce. Jedna z nich ho zavede do vzdálené vesnice, kde potká postarší Julii, jež při autonehodě přišla o celou rodinu. Od té doby žije ponořena do svých ztrát a náboženství. Aniž by se vyznali ve svých pocitech, Mario objeví nové emoce a Julia přeruší své smuteční ticho... Intenzivní drama, vyprávějící přes lehce absurdní půdorys a sugestivní plasticitu obrazů o neschopnosti se vyjádřit, o silných emocích, neuchopitelném vztahu, bolesti, lásce a samotě, o explozi nevyřčeného a potlačovaného. Stejně jako ve své prvotině režisér rozehrává s minimálním množstvím postav malý velký příběh hluboce zasazený do atmosféry krajiny, venkovské melodrama o setkání se a míjení, o velké vzdálenosti mezi těly i dušemi v krajině, kde se zastavil čas.