Padesátiletá cirkusačka Patty objeví v parku při hledání svého toulavého pejska opuštěnou dvouletou holčičku. V kapse jejího růžového oblečku slibuje vzkaz, že se matka pro ni brzy vrátí... Celovečerní hraný debut dokumentaristické filmařské dvojice, který na 62. MFF v Cannes získal Cenu Europa Cinemas Label jako nejlepší evropský film v sekci Quinzaine des réalisateurs.
Padesátiletá cirkusačka Patty, která obývá s manželem maringotku na periferii Říma, najde při hledání svého toulavého psa dvouletou holčičku Asiu se vzkazem od matky, že se pro ni brzy vrátí. S pomocí teenagera Tairy, kterého rodiče jako tříletého také opustili a nyní žije s babičkou v sousedním přívěsu, se Patty holčičky ujme a začne pátrat po její matce. Sama přitom s manželem a zvířaty přežívá, jak umí. Přesto tento svět ztracené existence a uzavřeného společenství za plotem z vlnitého plechu, neustále kontrolovaný policií, vytváří člověčenstvím a vroucností naplněnou rodinu, kterou Asia nechce opustit... Film o svébytném světě vyděděnců v současné Itálii získal na 62. MFF v Cannes Cenu Cenu Europa Cinemas Label jako nejlepší evropský film v sekci Quinzaine des réalisateurs. Porota ocenila „film s velkým srdcem a velkorysým, neokázalým a optimistickým pohledem na ty, kteří žijí na okraji naší společnosti", a zároveň realistickou věrohodnost, kterou umožnila dokumentaristická zkušenost tvůrců. K působivosti filmu přispěly také výkony protagonistů, kteří si na plátně ponechali svá skutečná jména.