V malé turecké vesnici, odsouzené k zatopení nově budovanou přehradou, se nezaměstnaný vdovec chystá oslavit narozeniny svého potomka, který sní o tom, že jednou bude létat jako Spiderman. Zvláštní uznání poroty na FKF Praha 2010.