Jawdatovi je dvacet a narodil se v palestinském městečku, které se pod izraelskou správu dostalo relativně nedávno. Spory mezi starousedlíky a izraelskou administrativou jsou tu na denním pořádku. Jawdatův konzervativní otec je navíc přesvědčen, že nový vysílač mobilního signálu škodí jeho úrodě… Tragikomedie o mladíkovi, který touží vyletět z rodného hnízda, je autobiografický debut Sameha Zoabiho.
Jawdatovi je dvacet a pochází z muslimské rodiny. Studuje na izraelské univerzitě v Nazaretu, ale hebrejština mu nejde, a tak touží přejít na arabskou školu. Jeho původ mu zkomplikuje i námluvy s židovskou dívkou Jenine. Kromě toho má spory s konzervativním otcem Salemem, který je přesvědčen, že místní vysílač mobilního signálu škodí jeho úrodě i zdraví všech spoluobčanů. Mobilní telefon se postará i o další komplikace: zdá se totiž, že policii jsou podezřelé mladíkovy nevinné telefonické rozhovory s dívkou z palestinského území… Sameh Zoabi buduje na aktuálním „politickém" konfliktu v zásadě apolitickou tragikomedii o mladíkovi, který touží vyletět z rodného hnízda. Snímek nepostrádá autobiografické rysy – autor se, podobně jako jeho hrdina, narodil na původně palestinském území, kde dochází k neustálým každodenním třenicím mezi starousedlíky a izraelskou administrativou. Film je autorův celovečerní debut.