Seong-jun natočil čtyři filmy, ale nyní vyučuje na gymnáziu mimo Soul, kam přijíždí navštívit přítele. Když se mu nedovolá, začne bezcílně bloumat po Soulu. Významný korejský režisér Hong Sang-soo s lehkostí a nemalou dávkou humoru komentuje nejen filmové prostředí, ale i lidskou snahu dávat význam i zcela nahodilým životním událostem.
Seong-jun natočil čtyři filmy, ale nyní vyučuje na malém gymnáziu mimo Soul, kam přijíždí navštívit blízkého přítele. Když se mu nedovolá, začne bezcílně bloumat po městě, navštíví bývalou přítelkyni, setká se s kamarádem, filmovým kritikem Young-hem, či náhodně potká partu mladíků a rozhodne se s nimi vypít skleničku. Večer skončí v baru jménem Novel, kde spolu s Young-hem, profesorkou Bo-ram, vyučující film, a majitelkou baru Ye-jeon vedou hovory o životě a práci. Jeden z nejznámějších a nejoriginálnějších korejských režisérů současnosti Hong Sang-soo s lehkostí, nadhledem a nemalou dávkou humoru komentuje nejenom filmové prostředí, které bytostně zná, ale i lidskou snahu dávat význam i zcela nahodilým životním událostem. Bezprostřednost hereckých představitelů a časová neukotvenost filmu (některé scény i dialogy se cyklicky opakují) ze snímku činí zajímavý pandán k americkému snímku Richarda Linklatera Před úsvitem (Before Sunset).