Dva mladí herci Olimpia a Edi se potkají v irské hospodě v centru Bukurešti a začnou zkoušet svůj nový film. Zatímco prozkoumávají své charaktery a probírají svá přání ohledně konce filmu, objeví sami sebe a komplikované pocity, které právě zažívají.