V dokumentu filmového historika Roberta Fischera se poprvé po čtyřiceti letech znovu setkávají dva protagonisté filmu Deep End, který natočil v roce 1970 Jerzy Skolimowski. Jejich vyprávění skládají dohromady podrobný popis tehdejšího natáčení a nabízí divákovi možnost blíže pochopit vznik filmového díla.
Deep End byl teprve druhým britským filmem Jerzyho Skolimowského, a přesto vystihuje atmosféru tehdejšího Londýna jako málokterý jiný snímek. Polský emigrant, tehdy známý především jako spoluautor Polańského Nože ve vodě, dal dohromady skupinu mladých herců i zkušených umělců a společně vytvořili fascinující portrét jedné tragické mladické romance, jenž i po letech působí neuvěřitelně autenticky a svěže. V dokumentu Roberta Fischera se tehdejší aktéři znovu setkávají na místech natáčení a v jejich detailních vyprávěních ožívá podrobný popis tvůrčího procesu, během kterého Skolimowski neváhal zkombinovat mladé herce se slavnými hvězdami, vytvořil prostor pro improvizaci a zároveň soustředil pozornost na sebemenší detaily, z nichž postupně poskládal symbolickou rovinu příběhu. Společně s ostatními zde vystupuje i sám režisér, který připomene problémy s cenzurou či festivalové anabáze hotového snímku, výtvarník a kameraman nás provedou mnichovskými lokacemi a protagonisté se vrátí po čtyřiceti letech ke svým oblíbeným scénám.