„Když pohřeb, tak ať ho máme ze všech nejlepší!" James Murphy se rozhodl rozpustit oblíbenou a vlivnou skupinu LCD Soundsystem na vrcholu popularity. Extáze koncertu v newyorské Madison Square Garden kontra Murphyho samota o několik hodin později: silné svědectví o dnešním popu mělo ohlas na Sundance, SXSW i v Cannes.
„Když pohřeb, tak ať ho máme ze všech nejlepší!" Newyorská kapela LCD Soundsystem, populární už od debutu v roce 2005, odehrála svůj poslední koncert 2. dubna 2011 v Madison Square Garden. Frontman James Murphy se rozhodl rozpustit jednu z nejoblíbenějších a nejvlivnějších skupin své generace na vrcholu popularity: přál si, aby se odchod uskutečnil prostřednictvím největšího a nejambicióznějšího koncertu za celou její dráhu. Téměř čtyřhodinová velkolepá podívaná zafungovala bezchybně, tisíci návštěvníků zmítala radost i slzy, časopis Time truchlil: „Už nikdy si doopravdy nezatančíme." Filmové vyprávění dokumentuje neopakovatelné vystoupení, zároveň je intimním portrétem Jamese Murphyho. Zachycuje ho při velení přípravám velké show a pak během následujícího rána: jeho kapela už neexistuje a on se vyrovnává s profesionálními i osobními následky svého rozhodnutí.