Druhý koncertní film islandských Sigur Rós je vizuálně pravým opakem barevné road movie Heima. Přes detail a černobílý výtvarný experiment se obrací dovnitř, k alchymii živé souhry i k prožitku naslouchání. Toto jsou temnější a psychedelicky omamnější Sigur Rós, než jaké jsme dosud znali.
K impresionistickému postrocku nejslavnější islandské kapely našli tvůrci přiléhavý vizuální styl. Jestliže předchozí koncertní film Heima (2007, uveden na MFF Karlovy Vary 2008) zaznamenával barevnou pouť Sigur Rós po jímavých i bizarních místech rodného ostrova, snímek Inni je koncipován jako antiHeima: přes detail se obrací dovnitř, k alchymii živé souhry i k prožitku naslouchání. Původně se filmovalo na formát HD Digital, poté byl materiál převeden na klasický celuloid (16mm), byl znovu promítán a zase snímán – občas třeba přes prizma skleněných objektů. Silné impresionistické nálady pomohl docílit Karl Lemieux, výtvarník skupiny Godspeed You! Black Emperor. Celý film pozorně sestříhal Nick Fenton (Heima), který se rozhodl narušit plynutí nečekanými archivními záběry včetně interview z doby před průlomem kapely, z konce 20. století.