Devět scén odehrávajících se v Čínské lidové republice, kde politika a strategie diktátorského režimu mají nedozírné následky pro jeden lidský život. Zvláštní uznání poroty za silné etické poselství a pozoruhodný, odvážný, až provokativní způsob vyprávění.