Oceňovaný režisér Ilian Metev nám ve svém observačním dokumentu nabízí navýsost autentický pohled na vyčerpávající a mnohdy frustrující práci tříčlenné posádky sofijské sanitky, snažící se zachraňovat životy obyvatel bulharské metropole.
Oceňovaný režisér Ilian Metev nám ve svém strhujícím dokumentu nabízí navýsost autentický pohled na vyčerpávající a mnohdy frustrující práci tříčlenné posádky sofijské sanitky, jež se snaží zachraňovat životy obyvatel bulharské metropole. Vzhledem k nízkým mzdám v rozpadajícím se zdravotnickém systému připadá na téměř dva miliony obyvatel Sofie pouze třináct sanitek. Charizmatický doktor Jordanov, zdravotní sestra Mila a řidič Plamen tak přes veškerou snahu přijíždějí ke svým pacientům i se čtyřhodinovým zpožděním. Snímek zachycuje průběh jedné z jejich 48hodinových směn a díky kameře upevněné na palubní desce sanitky umožňuje divákovi spoluprožívat veškeré peripetie jejich náročné práce. Dramatické momenty záchrany lidských životů či dopravní nehody s nepozorným řidičem pak ve filmu střídají krátké chvíle oddechu s cigaretou a úsměvnými historkami.