Hrdinou syrového lotyšského dramatu je asi dvacetiletý Jan, žijící na bezútěšném předměstském sídlišti. S kamarádem Crackerem se věčně poflakují, kouří trávu a přivydělávají si drobnými krádežemi. Janův stereotypní život naruší setkání s krásnou Sabinou. Touha po lásce a lepším životě jej vytrhne z rezignace a nutí ho, aby se pokusil vzepřít své bezvýchodné situaci.
Jan, asi dvacetiletý mladík, žije s dědečkem na bezútěšném sídlišti na okraji města. S nejlepším kamarádem Crackerem se věčně poflakují, kouří trávu a přivydělávají si drobnými krádežemi. Janův stereotypní život jednoho večera naruší setkání s krásnou Sabinou, dívkou z lepší společnosti, jež ho okouzlí. Zhlédne se v životním stylu zlaté mládeže, obklopené luxusem, a zatouží proniknout do vyšších společenských vrstev. Touha po lásce a lepším životě jej vytrhne z jisté rezignace a nutí ho, aby se pokusil bojovat proti své bezvýchodné situaci. Syrové drama debutujícího lotyšského režiséra a scenáristy Aika Karapetiana se zamýšlí nad determinací člověka prostředím, z nějž vyšel, a klade otázku, zda se člověk z tohoto prostředí může vymanit a jakou cenu za to musí zaplatit. Díky dynamickému střihu a použití ruční kamery se tvůrcům úspěšně podařilo zachytit atmosféru „panelové džungle", v níž musí člověk nakonec vždycky spoléhat jen sám na sebe.