Pozoruhodná režisérsko-scenáristická dvojice John Hillcoat a Nick Cave (The Proposition) se vrací gangsterkou z časů prohibice o pověstných bratrech Bondurantových, jejichž poklidné obchodování s alkoholem vlastní výroby v odlehlém koutě americké Virginie jednoho dne narazí na umanutý odpor zvláštního agenta Rakese. Ve stylové podívané, nedávno uvedené v canneské soutěži, podávají sugestivní herecké výkony Tom Hardy, Shia LaBeouf, Gary Oldman, Jessica Chastainová či Guy Pearce.
Ze všech amerických snímků v programu letošního festivalu v Cannes byla Země bez zákona jednoznačně filmem „nejameričtějším". Výtečně natočená žánrová podívaná, odehrávající se v době, která patří do severoamerické mytologie, představuje citlivé drsňáky, ženy padlé i nevinné, progres odmítající tradicionalistickou náboženskou komunitu i naopak nakažlivou radost z dařícího se podnikání. Pozoruhodná režisérsko-scenáristická dvojice John Hillcoat a Nick Cave (The Proposition) se vrací gangsterkou z časů prohibice o pověstných bratrech Bondurantových (Tom Hardy, Shia LaBeouf a Jason Clarke), jejichž poklidné obchodování s alkoholem vlastní výroby v odlehlém koutě americké Virginie jednoho dne narazí na umanutý odpor zvláštního agenta Rakese (perverzní dandy v podání Guye Pearce). Navzdory svému dobovému rámci není film, ve kterém se dále blýsknou Gary Oldman, Jessica Chastainová či Mia Wasikovská, zcela prost paralel se současností. Bratři Bondurantové sice provozují ilegální byznys, zároveň jsou však nejzásadovějšími obyvateli městečka skrz naskrz prolezlého korupcí.