Zručně sestříhaný snímek dvojice brazilských tvůrců je portrétem několika zkušených pánských holičů ze São Paula, kteří nás zasvětí do tajů tradičního řemesla, jehož sociální rozměr, ale i samotná existence mizí bohužel pozvolna v nenávratnu.