Celovečerní debut Antonia Campose, uvedený v roce 2008 v canneské sekci Un certain regard, je znepokojivou psychologickou studií rozehranou kolem introvertního studenta elitní střední školy, který náhodně zaznamená na videokameru šokující událost. Hanekem i Wisemanem ovlivněný snímek je precizním a chladně analytickým pohledem na dospívání generace „YouTube".
Pro svůj nadmíru osobní debut, který je mnohými označován za jeden z klíčových amerických snímků konce minulého desetiletí, si Antonio Campos zvolil téma tvořící samu podstatu filmu. Jeho hrdina, introvertní středoškolák Robert (Ezra Miller), vnímající život především z internetových videonahrávek, je pozorovatelem komunikujícím s okolím prostřednictvím videokamery, která mu umožňuje nejen zaznamenávat, ale i interpretovat realitu. Dříve než se stačí zcela seznámit s možnostmi nástroje, díky kterému zapomíná na psychické trable, zachytí při natáčení školního cvičení šokující událost, jež jako blesk rozruší zdánlivě poklidný chod elitního ústavu. Campos přiznává vliv proslulého dokumentaristy Fredericka Wisemana, na jehož snímku High School mladého filmaře zaujal především způsob, jakým moralizující pedagogové komunikují se studenty. Po formální stránce má znepokojující psychologická studie blízko ke chladně analytickému stylu Camposova vzoru Michaela Hanekeho.