Po staletí provázejí zvuky kamenů horaly od narození ke smrti: s kamínky si hrají děti, kámen se těží v lomu, z kamene se vyrábějí hmoždíře a žernovy, z kamenů se staví obydlí i chrámy, tesají se z nich sochy. Bez skály by nebylo ozvěny, kámen poslouží jako hudební nástroj, zbraň i náhrobek. Střihově vytříbený poetický dokument natočil režisér ve své rodné, historicky a architektonicky jedinečné obci Oraman Takht v íránském Kurdistánu, kde kámen dodnes zůstává důležitou součástí každodenního života.