V nedávno vystavěném čínském městě Kangbashi by mohlo žít více než dva miliony obyvatel. Většina domů však dosud zeje prázdnotou, neboť byty skoupili ziskuchtiví spekulanti. V úchvatných obrazech je zprostředkován neživotný chlad místa, které prohrálo souboj s nesmyslnou lidskou touhou po bohatství.
V nedávno vystavěném čínském městě Kangbashi by mohlo žít více než dva miliony obyvatel, dosud se jich sem však nastěhovalo jen několik desítek tisíc. Ziskuchtiví spekulanti skoupili zbytek bytů a stvořili tak město duchů, s liduprázdnými ulicemi lemovanými chladně strnulými budovami. Vizuálně podmanivé záběry doprovází text surrealistické povídky Michaela Endeho, která snímek proměňuje v mrazivé podobenství o absurditě dnešního světa, v němž se lidé modlí především k mamonu. A dokud víra v růst cen bytů neochabne, na smutném osudu Kangbashi se nic nezmění.