Mladičká Jolana nedokáže odmítat sexuální návrhy svého otčíma a propadá se stále hlouběji do svých vnitřních světů. Její situace ji přivede až k práci sexuální společnice. Ta však nabízí ještě méně nadějí. Stylově výrazné drama dokončil jeho autor, filmařský samouk, ve svých osmnácti letech.