Mladíka Toreho, člena křesťanské sekty Jesus Freaks, se ujme rodina navenek dobrosrdečného, ale v nitru násilnického Benna. Drásavá komorní tragédie, uvedená na MFF Cannes, rozehrává krutou hru s diváckými emocemi, v níž hledá limity víry a pojednává o frustracích a bestiálním zlu, ukrytých v člověku.
Víra, Láska, Naděje – názvy tří kapitol, v nichž se odehrává syrové drama debutující Katrin Gebbeové, a zároveň tři slova vystihující nevinnou duši ústřední postavy. Tou je bezelstný mladík Tore, kterému chybějící rodinu nahrazuje punk-křesťanská sekta Jesus Freaks. Shoda okolností jej přivede do domácnosti zdánlivě dobrosrdečného Benna. Zranitelnost a nejistota, které z mladíka vyzařují, však začnou probouzet mužovy sadistické sklony. Komorní filmová tragédie, která vyvolala značnou kontroverzi při uvedení na festivalu v Cannes, si zručně a zároveň neobyčejně krutě pohrává s divákovou empatií. Toreho bezmezná ochota následovat nevyzpytatelné cesty Páně i odhodlání napodobit Kristovu oběť se ukazují jako jeho největší slabosti při konfrontaci s bezprávím. Díky mistrně napsaným i herecky ztvárněným charakterům se film stává unikátním pojednáním o frustracích, animálních pudech, násilí i bestiálním zlu ukrytých v člověku.