Hlavní postavou chorvatské „dokumentární komedie" je bývalý truhlář Nedo Babić, přezdívaný pro své černé sluneční brýle Mafián. Už pětadvacátým rokem se živí jako šéf i jediný zaměstnanec seznamovací agentury Naděje a na svém kontě má téměř tři stovky víceméně spokojených párů, které se mu podařilo dát dohromady. V posledních letech se na něj ale obracejí především starší vesničané jednoduššího založení, toužící najít tu pravou. Když se na něj proto obrátí mladá a pohledná Bulharka Maya, je si jistý, že najít pro ni ideálního ženicha bude hračkou. Jenže Maya je cizinka a ještě k tomu má malé dítě… Zkušený chorvatský režisér Nebojša Slijepčević přibližuje ve svém tragikomickém snímku mentalitu obyvatel městečka Imotski na hranicích s Bosnou skrze vtipně vypointované situace a až odzbrojující bezprostřednost hlavních postav. Zároveň poodkrývá hluboce zakořeněné stereotypy a konzervatismus místních mužů, svázaných nesmyslnými předsudky.