Polská režisérka Wiktoria Szymańska, vyznávající umění náznaku, se namísto standardně vystavěné biografie jednoho z nejvýznamnějších žijících světových loutkářů, Michaela Meschkeho, zaměřuje na jeho neobyčejnou schopnost vdechnout svým loutkám na pár minut život plný emocí a nezaměnitelného výrazu.
Michael Meschke patří k nejvýznamnějším světovým loutkářům. V pěti letech s rodiči utekl před Hitlerem do Švédska, odkud po vystudování vyrážel přes šest desetiletí se svým loutkovým ansámblem do celého světa. Za tu dobu nashromáždil na 3 000 loutek, které musí nyní opustit nevyhovující sklepní prostory stockholmského muzea. Každá z nich má přitom svůj příběh a nezaměnitelnou osobnost, ať už jde o charismatického Dona Quijota, krásnou Penelope, zvídavého Baptista, nebo tajemnou Antigonu. Polská režisérka Wiktoria Szymańska, která ctí umění náznaku, se namísto standardně vystavěné biografie Michaela Meschkeho zaměřuje na jeho neobyčejnou schopnost vdechnout loutkám na několik minut život plný emocí a nezaměnitelného výrazu. V půvabně nasnímaných scénách předvádí tito „herci" pod vedením svého mistra archetypální lidské vlastnosti, od lásky, lítosti a vášně až ke strachu ze smrti.