Richard, nezaměstnaný pětapadesátník, přichází na úřad práce s tříminutovým zpožděním. Úřednice se musí řídit striktními pravidly svého pracoviště a nezbývá jí, než mu za nedochvilnost udělit pokutu. Aby se nepropadl do ještě větší bídy, podnikne Richard zoufalé kroky.