Čtrnáctiletá Evridika žije se svou matkou Sonou v malém městě. Sona tráví většinu času na turné se sborem, jejž diriguje, a na dceru jí ho příliš nezbývá. Ta se postupně uzavírá ve svém vlastním světě.... Talentovaná filmařka, žijící v Moskvě, se vrací do rodné Arménie a citlivě, se specifickou snovou poetikou, před divákem rozkrývá spletitý vnitřní svět dospívající dívky se všemi jeho zákoutími.
Čtrnáctiletá Evridika žije se svou matkou Sonou v malém arménském městě Alaverdi. Sona, dirigentka světoznámého mužského sboru, tráví většinu času na cestách a na svou dceru nemá příliš čas. Dospívající Evridika, často pociťující osamělost, se snaží vyznat ve vlastních komplikovaných pocitech, hledá odpovědi na zásadní otázky a pomalu se stahuje do svého vlastního světa, který si buduje prostřednictvím internetu. Touží změnit si jméno a stát se někým jiným... Talentovaná filmařka, žijící v Moskvě, se vrací do rodné Arménie a citlivě, se specifickou snovou poetikou, před divákem rozkrývá spletitý vnitřní svět dospívající dívky se všemi jeho zákoutími. Zatímco u obrazové stránky začleňuje režisérka organicky moderní technologie, narativní stránka vychází z tradičního arménského liturgického hymnu zvaného šarakan, složeného z devíti částí, z nichž každá přibližuje posluchače blíže k podstatě.