Aktivista Kim Geun-tae byl v roce 1985 před očima své rodiny unesen a dvaadvacet dní mučen. Neblahá kapitola korejské historie se v tomto tísnivém a sugestivně zahraném filmu před očima odvíjí ve vší bolestnosti a vedle otevřeného odhalování brutálních policejních praktik vyzdvihuje též sílu vůle.
Místnost 515 na neblaze proslulé základně Národní bezpečnosti. Je září 1985, doba, ve které vojenský režim krutě pronásleduje své domnělé nepřátele – mezi nimi i Kim Geun-taeho, otce od rodiny a zastánce demokracie. Snaží se z něj vymámit doznání, že je ve vleku severokorejských soudruhů. Když se Kim odmítá podvolit, přichází řada na krutého vyšetřovatele Lee Doo-hana, zvaného též funebrák. Ač je inspirován skutečným osudem, vyznívá otevřeně krutý snímek jako obecněji platné svědectví. Daří se mu rovněž budovat značně tísnivou atmosféru, mimo jiné díky tomu, že svůj pohled soustředěně směřuje na dění ve vězení, zatímco plynutí času v okolním světě vědomě opomíjí. V provokativním filmu se Chung Ji-young rozhodl otevřít bolestnou kapitolu korejské historie. Navíc tak učinil krátce před prezidentskými volbami, v nichž kandidovala – a vyhrála – Park Geun-hye, dcera bývalého generála a prezidenta Parka Chung-heeho, který nastolil režim, z něhož vycházely i kruté podmínky v 80. letech.