Současná Moskva. Několik solidně zaopatřených lidí, žijících zdánlivě bezstarostný život. Všichni si získali slušné postavení ve společnosti, mají na první pohled vše, po čem touží. Každému z nich však něco schází, každý z nich má nějaké intimní tajemství. Jejich určitým protipólem je ústřední postava, volnomyšlenkářský fotograf Ivan, vyznávající absolutní svobodu... V hořké, mozaikovitě vyprávěné komedii, jejíž postavy se potýkají s univerzálními problémy, hovoří debutující režisérská dvojice s nadsázkou a značnou otevřeností o věcech, které si většina lidí obvykle nechává pro sebe. Jak říkají sami mladí autoři, jejich film se liší od typické festivalové produkce: „Chtěli jsme natočit autorský film bez typických znaků autorské kinematografie. Film, který nenudí, má zápletku, film bez dlouhých meditativních záběrů..."